Lesdeuxfilles’s Blog

Ben Lir

Posted in DIY by lesdeuxfilles on august 22, 2009

Dias1

Pernille

Det er jo ingen hemmelighed at Stine Goya har leveret endnu en fantastisk kollektion, proppet med ting der er selvskrevne på ønskelisten… hendes pyntede leggings er fantastiske, meget sjove, specielle, cool og opsigtsvækkende… Det er jo det perfekte DIY projekt. Jeg skal helt sikkert igang, og ikke kun med pallietter, jeg tror også, at jeg skal have gange i nogle læder, lak og ruskinds påsætninger…

Barnedåb

Posted in Dagens, DIY, Eget design by lesdeuxfilles on august 22, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

I dag har jeg været til barnedåb hvor jeg har været fadder for min fætters søde datter (nederste billede :))

Det var dejligt at få luftet min nye kjole fa Visbøl de Arce, som allerede er en sikker favorit..

Kjole: Visbøl de Arce
blondebluse: Eget design
Øreringe: eget design (DIY)
Blondeleggings: Gina Tricot
Sko: Vagabond
Halskæde: Arena Cph

The best Chloe copy cat so far

Posted in Alt og intet, Budget-venlige fund by lesdeuxfilles on august 22, 2009

copy chloe

Pernille

Selvom jeg er lidt imod alt for vilde rip-offs, så har jeg heller ikke altid (næsten aldrig) råd til at købe de rigtig dyre ting… desværre. Disse fra Bronx må siges at være den mest vellignende efterligning af Chloe’s sko indtil nu… Jeg aner ikke hvor og hvornår de kommer!?

billede fundet på: LilisFahion