Lesdeuxfilles’s Blog

Customized dress

Posted in Eget design, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on august 12, 2009

Dias1

Pernille

Jeg købte denne kjole i Genbrug på Vesterbrogade for noget tid siden, da jeg købe den var den alt for stor og meget lang. den var egentligt vildt flot som gulvlang og jeg synes det var lidt ærgerligt at ødelægge den som helhed, den er jo ret unik. Men altså hvornår får man lige brug for en gulvlang pallietkjole? hmm.. nu er den i hvert fald kort. og jeg kan love jer for at det ikke er så let at sy ind og lægge op osv når perler og pallietter falder af i kædereaktioner :O

Kan i lide det færdige resultat?

I bought this amazing dress the other in a second hand shop i Copenhagen, when I bought it, it was too big and very long. Now I have changed it, and I can promise you, it is NOT funny to change a dress like this.

What do you think about the final look?

Bianco

Posted in Budget-venlige fund by lesdeuxfilles on august 12, 2009

34-42488-10_350x330

Pernille

jeg så lige denne sko i dag. jeg synes den er ret fed og den ser også godt ud in real life… tror prisen var 500kr, og det er jo ikke galt. den ser også ret behagelig ud!