Lesdeuxfilles’s Blog

Kolde og våde Danmark =

Posted in Alt og intet, Hva' nu hvis! by lesdeuxfilles on august 13, 2009

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFkxPa2xfRXFJM2hHckEzVG92cWJjTVEAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ

Pernille

Det her er det perfekte sæt til en våd søndag i Danmark.

Jeg overvejer kraftigt at købe mig et par sorte Hunter gummistøvler, jeg synes de er rigtig fede og jo også meget praktiske, kan de ikke sagtens være cool i nogle sæsoner endnu? 🙂

Dagens d. 13. august – Huge shoulders

Posted in Dagens, Eget design by lesdeuxfilles on august 13, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

jeg fandt engang denne blazer i en genbrug, den er nu syet ind men skuldrene er stadig meget store.. det er jeg egentligt ret vild med, og det er ikke for meget af det gode vel?

Den koralfarvede buksedragt syede jeg for et stykke tid siden og jeg er meget glad for den..
 

blazer: vintage
Jumpsuit: my own design
shoes: Vagabond