Lesdeuxfilles’s Blog

Min cinderella kjole

Posted in Alt og intet by lesdeuxfilles on april 14, 2009

dias12

Pernille

Da jeg var i Berlin med min kæreste i starten af året stødte jeg på denne smukke smukke kjole, men da jeg så prisen blev jeg enig med mig selv om at jeg hellere måtte gå videre. Men jeg kunne ikke få den ud af hovedet så vi gik tilbage to dage senere og den hang der heldigvist stadig.. Puhaa 🙂 da jeg prøvede den sad den perfekt og da den så også var på udsalg købte jeg den. nu hænger den og venter på en anledning!? men hvornår kan man tage så fin en kjole på uden at ligne en der er gået forkert? måske dimensionsfesten til juni!? eller konfirmationer?

Selvom den er fin regner jeg med at tage nogle fede sneakers på for at nedtone askepot-looket lidt.

God aften

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. mgaard88 said, on april 14, 2009 at 11:07 pm

    Ja, den er super fin. Du kan sagtens bruge den med en åben sweater og nogle kraftige sko synes jeg – også til en festlig hverdag;)

    • lesdeuxfilles said, on april 15, 2009 at 2:22 pm

      Hej
      Tak for dit indlæg. Det er jo en helt ny blog så det er også den første kommentar 🙂
      Håber du kan lide bloggen !?

  2. Maria said, on januar 10, 2011 at 5:49 pm

    Heej!
    -Det er virkelig en fed kjole, og hvis du nu ikke brugte den så ville jeg gerne købe den af dig 🙂


Skriv en kommentar