Lesdeuxfilles’s Blog

Idag

Posted in Dagens, Vintage by lesdeuxfilles on april 14, 2009

dias11

Pernille

Nu er det tid til min første Dagens

I dag har jeg haft en vinatge buksedragt på som jeg har købt i amsterdam. Oprindeligt var den ret lang i benene og så lidt klovneagtig ud, men det har jeg gjort noget ved🙂

Jeg er vild med den koralrøde farve som er lidt funky og sommerli’.

Blazeren er fra Topshop

Skoene er vintage

Hatten er også vintage fra Amsterdam

Hva’ synes i om dagens i dag?? 

Skriv et svar

