Lesdeuxfilles’s Blog

NEW BLOG! www.stylespelledbackwards.wordpress.com

Posted in Alt og intet by lesdeuxfilles on februar 15, 2010

STYLESPELLEDBACKWARDS

Hej alle

Nu er dagen kommet hvor bloggen skifter navn. Jeg synes det var tid til at begynde på en frisk, alene denne gang (:

Jeg håber i vil følge med, for uden jer er det ikke så sjovt. Der vil også være tilknyttet en salgsblog, der vil gøre det lidt mere overskueligt hvilke styles der kan bestilles, hvad de koster osv.

Grunden til at jeg har ventet indtil nu med at give jer den nye adresse, er hovedsageligt at jeg idag bliver 20år, og jeg føler at det er et godt tidspunkt at starte på noget nyt.

Derudover vil bloggen være på engelsk.

STYLESPELLEDBACKWARDS

Den kan endnu ikke findes hvis man søger i google, men det kommer vist af sig selv på et tidspunkt.

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Brigitte said, on februar 15, 2010 at 9:49 pm

    Tillykke med fødselsdagen og jeg hopper fluks med over på den nye blog🙂

  2. CECILIE E. said, on marts 1, 2010 at 12:23 pm

    Det betyder meget med sådan et symbol på en ny start – tillykke med det… må heller ind og ændre link så (:


Skriv et svar

