Lesdeuxfilles’s Blog

Home sweet home

Posted in Alt og intet by lesdeuxfilles on februar 10, 2010

Hej alle sammen

Nu er jeg kommet hjem fra Bali og det har været en fantastisk tur..
Men nu skal der ske en masse. Først og fremmest har jeg besluttet mig for at omdøbe bloggen og derfor skifte domæne, jeg håber i alle vil følge med alligevel! Der går dog nok lidt tid endnu før jeg får det hele op og stå.

Til alle jer der var interesserede i at bestille noget hos mig så er jeg klar til det, så i skriver bare, enten her eller på min mail: pernille.rosenkilde@hotmail.com

Håber i har haft det godt..

Kærligst Pernille

7 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on februar 10, 2010 at 9:36 am

    Hej Pernille,
    velkommen hjem. Du har været savnet.

    Hilsen Maria

  2. Caroline Mathilde said, on februar 10, 2010 at 9:54 am

    Velkommen hjem😀
    Glæder os til nye indlæg❤

    /C

  3. karla said, on februar 10, 2010 at 11:34 am

    velkommen tilbage!! glæder mig til at høre om din tur, det lyder ret fantastisk!🙂

  4. Ditte said, on februar 10, 2010 at 10:53 pm

    Åh hvor er vi glade for at du er kommet tilbage! Håbe3r du havde en god tur?

  5. lesdeuxfilles said, on februar 10, 2010 at 11:19 pm

    Det er også dejligt at være hjemme. især når man opdager at i stadig er derude (:
    Men nu kommer der jo en ny blog i stedet for denne og jeg håber i vil følge med der også !!

  6. Rebecca said, on februar 12, 2010 at 6:15 pm

    Jamen hvad hedder din nye blog så?

  7. Kathrine said, on februar 12, 2010 at 10:42 pm

    Velkommen hjem. Og tillykke med at dit billede er med i februar nummeret af Costume🙂


Skriv et svar

