Lesdeuxfilles’s Blog

Julegaver

Posted in Alt og intet, Budget-venlige fund, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on december 29, 2009

Pernille

Jeg kan ikke være andet end tilfreds med mine julegaver. Selvom jeg ikke rigtigt kom i julestemning i år, så var det helt vildt hyggeligt juleaften.

Jeg fik en STOR sort kuffert. Det lyder måske som et lidt specielt ønske, men det er sådan nogle ting jeg aldrig tager mig sammen til at købe i ordentlig kvalitet. Den er ret flot og lidt diamant/palliet agtig udenpå.
Derudover fik jeg det fine lynlås armbånd, de to bøger som jeg glæder mig vildt meget til at læse, selvom det nok bliver når jeg kommer hjem fra Bali. Og prikken over i’et må være at jeg får en iphone når jeg kommer hjem fra Bali (:

Jeg håber i også har haft en dejlig jul og har fået og givet nogle gode gaver!

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cecilie møller said, on december 29, 2009 at 8:27 pm

    elsker din kuffert !(:
    http://www.redllipsblogspot.com

  2. Staal said, on januar 1, 2010 at 11:16 pm

    Iphonen’ bliver din bedste ven🙂

    http://www.worldofsteal.wordpress.com

  3. Dea said, on januar 22, 2010 at 10:27 am

    Nu hvor du har fået kufferten i julegave, så ved du vel tilfældigvis ikke hvor den er fra, vel?🙂

  4. lesdeuxfilles said, on februar 6, 2010 at 6:36 pm

    Den er vidst købt i Neye


Skriv et svar

