Lesdeuxfilles’s Blog

Bali

Posted in Alt og intet by lesdeuxfilles on december 25, 2009

Pernille

Jeg er så heldig at jeg 3. januar rejser til Bali i 5 uger med en veninde. Derfor vil der ikke være meget aktivitet her på bloggen. Måske vil den anden halvdel af bloggen tvinge lidt tid af til at blogge.

I hvert fald er der en del af jer der skriver herinde eller til min mail omkring bestillinger på tøj og pelsveste, og i skal bare vide at jeg ikke tager imod bestillinger før jeg kommer hjem igen i midten af februar, men der glæder jeg mig til at tage imod jeres bestillinger og jeg håber i vil vente!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cecilie said, on december 26, 2009 at 10:20 am

    God rejse! heldige

  2. Thea said, on december 30, 2009 at 7:47 pm

    Hvis I besøger byen Seminyak, vil jeg anbefale jer at tage på Ku De Ta som er en restaurant og bar, ud til stranden. Det er det ‘hippe’ sted i byen. Om dagen er det primært gæster som kommer for at få frokost, men om aftenen bliver det lavet om til restaurant og lounge med live musik. Det er virkelig et besøg værd!
    http://www.kudeta.net/
    Ellers er hele ‘gågaden’ i Seminyak også et besøg værd. Det er en blanding af traditionelle balinesiske butikker og tøjbutikker, primært med australske designere som Shakuhachi & Sass and Bide!🙂
    Strandene ved Nusa Dua er virkelig fantastiske og hvis man er heldig, kan man finde steder, hvor der er laguner, som er helt mennesketomme..

    mvh thea


Skriv et svar

