Lesdeuxfilles’s Blog

Urban Living

Posted in Alt og intet, Budget-venlige fund, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on december 19, 2009

Pernille

Hvis i ikke allerede kender til butikken Urban Living der ligger på frederiksborggade 50, københavn k, så er den virkelig et besøg værd. De har de sejeste ting til hjemmet og jeg kunne ikke lade være med at købe de her plastikæsker. De kostede vist mellem 10 og 29 kr og kunne fåes i mange farver. De er perfekte til at have diverse småting i. Jeg tror jeg skal have mig nogle flere med det samme (:

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. sofiesblog said, on december 19, 2009 at 11:24 am

    Ja, jeg var også inde i den for første gang her fornylig – virkelig nogle fine ting de havde!

  2. Charlotte said, on december 19, 2009 at 3:25 pm

    Hej Pernille,

    Hyggeligt lige at støde ind i dig i går, selvom jeg ikke var helt frisk. Jeg fandt dog en kjole at tage på, men det blev en jeg havde i forvejen;-) -TYPISK!:-)

    I dag er jeg tilgengæld rigtig forkølet, øv…

    Ha’ en dejlig aften.

    Knus
    Charlotte

  3. Liv Oustrup said, on januar 17, 2010 at 7:03 pm

    Det er da også top-lækkert design lavet af Gene Hurwitt og udstillet på new york museum of modern art – se her: http://www.moma.org/collection/browse_results.php?object_id=4390🙂


Skriv et svar

