Lesdeuxfilles’s Blog

Dagens d. 30. november + ny vintage pels

Posted in Alt og intet, Budget-venlige fund, Dagens by lesdeuxfilles on november 30, 2009

Pernille

Nu er min vintage pels fra usa endelig ankommet og jeg elsker den allerede.. Den er købt brugt over ebay. Jeg vil ikke begynde en pels diskussion her, men bare sige at jeg selvfølgelig ikke går ind for dyremishandling, men at jeg ikke føler jeg støtter pels industrien i lige så høj grad ved at købe en brugt pels frem for en ny. Jeg er i hvert fald glad for den!

16 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. anna said, on november 30, 2009 at 8:35 pm

    hvor er den FED! hvor meget har du givet for den? og hvad søgte du på?🙂

  2. Sofie said, on november 30, 2009 at 8:42 pm

    Fedt at du er gladfor den.
    Men i min verden går der lidt for meget firser i den, o det der overdemensionerede.

  3. Erin W. said, on november 30, 2009 at 10:04 pm

    Wow…it’s gorgeous!! And ebay is definitely the way to go🙂 Love it!

  4. lesdeuxfilles said, on december 1, 2009 at 10:23 am

    Tak… jeg søgte bare på fur i ebay og under kategorien : vintage
    så kommer der mange mange op! så et er bare at gå i gang … (:

  5. Tellah said, on december 1, 2009 at 11:30 am

    Du minder mig om Stine Goya – og det er en kompliment😀

  6. lesdeuxfilles said, on december 1, 2009 at 11:48 am

    tak (: , kan ikke helt se ligheden , men jeg tager det helt klart som et kompliment!

  7. Luna said, on december 1, 2009 at 4:50 pm

    Uuuh lækker lækker, men kom der ikke told på??

    • lesdeuxfilles said, on december 6, 2009 at 8:59 am

      (:
      Jo der kommer told på hvis man køber fra udlandet, så det skal man lige regne med i prisen..

  8. Chic-für-mich said, on december 1, 2009 at 7:32 pm

    Wauw den er FLOT!. Elsker at den er så overdimensioneret på den helt rigtige 80’er agtige måde.. Jeg deler 100% din holdning til pels. Hvis det endelig skal være, så er det godt at købe det second hand.. 🙂

  9. lavanda said, on december 2, 2009 at 9:58 am

    Flot pels – og den vil passe perfekt til et weekendophold på slottet Château Hattonchatel i Frankrig

  10. unefemmeartiste said, on december 5, 2009 at 11:52 pm

    . Hej alle sammen. Tjek min blog ud.
    http://www.unefemmeartiste.wordpress.com 🙂

  11. sofiesblog said, on december 7, 2009 at 8:02 pm

    Jeg kendte slet ikke din blog, men faldt tilfældigt over den! Det ser da rigtig godt ud! Dog kunne jeg godt savne lidt info om dig – måske er det bare mig der ikke kan finde det?!

    Mvh. Sofie (sofiesblog.dk)

  12. zimmy said, on december 10, 2009 at 8:44 pm

    Du ser helt for jævlig ut med de pels jakkene på. hahahhahahahha

  13. seiger said, on januar 6, 2010 at 12:19 am

    læderbukser = +++++

  14. Maria Bill said, on januar 7, 2010 at 5:59 pm

    Hej🙂 er helt forelsket i din pels, og kunne da godt lige tænke mig at vide om det er en du kunne tænke dig at sælge videre (selvfølgelig til en større pris) og gøre mig meget glad :D?

    MVH

    Maria Bill

  15. Julia said, on januar 12, 2010 at 6:07 pm

    Hvis du ikke føler skam over at bære pels, hvorfor bliver du så alligevel nødt til at forsvare dig? Det er et paradoks som pelsfortalere konstant bringer op. Jeg er ikke selv en udpræget dyreværnsaktivist, men lige præcis dette synes jeg i bund og grund er noget mærkeligt at sige. Bær pelsen med stolthed i stedet, det andet er da en useriøs svada der ikke begrunder en pind.


Skriv et svar

