Lesdeuxfilles’s Blog

Kære Julemand #1

Posted in Alt og intet, Budget-venlige fund, Spot on by lesdeuxfilles on november 17, 2009

Pernille

Jeg tænker at vi nu er så tæt på julen at man må begynde at overveje julegaveønsker. Det er en ting jeg selv ofte har lidt svært ved..  Hele året går jeg rundt med en milliard ting jeg godt kunne tænke mig, men så når julen nærmer sig, så er jeg tit tom for ideer til gaver.  Eller selvfølgelig kan jeg finde et hav af ting jeg godt kunne tænke mig, ingen tvivl om det, men man må jo også tænke lidt fornuftigt og indse at net-a-porter måske ikke lige er stedet at ønske sig ting fra.
I den kommende tid vil jeg gøre mig umage for at finde gode gaveønsker som evt kan bestilles over nettet, og vigtigst af alt ikke er så dyre at man ender med kun at få en gave til jul..

Jeg er vild med det her armbånd som kan fåes både i guld og sølv.. Og til 150kr er det da noget de fleste kan være med på. Du kan finde det her 

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Charlotte D said, on november 22, 2009 at 10:18 am

    De kan kun anbefales. De er så fine på! Kommer helt sikkert til at give nogle til veninderne i julegave.

    C

    Ps: Fint billede det nederste btw😉


Skriv et svar

