Lesdeuxfilles’s Blog

Se hvad der kom med posten…

Posted in Alt og intet, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on november 11, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

Da jeg kom hjem i dag var min acne kjole kommet. Det var virkelig hurtig betjening! Den er virkelig smuk og jeg er meget glad for at jeg valgte den grønne farve til sidst.. Den kunne godt lige trænges til at blive strøget en gang. Og så overvejer jeg lidt at tage noget af længden, hmm. det må jeg lige finde ud af. Tak for jeres råd om hvilken farve jeg skulle vælge !!

10 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cecilie said, on november 11, 2009 at 6:36 pm

    Ihh den er bare så flot!

  2. Kaagje said, on november 11, 2009 at 6:43 pm

    Ej hvor er den bare flot🙂
    Godt valg af denne grønne farve…

  3. Rebecca said, on november 11, 2009 at 6:45 pm

    Den grønne farve er så smuk til dig!

  4. Nicoline said, on november 11, 2009 at 7:12 pm

    Helt klart det rigtige valg! Den er smuk smuk smuk!
    Kan godt forstå, hvis du vil have lidt af længden dog ..

  5. Jenny said, on november 11, 2009 at 8:56 pm

    Wow, hvor er det bare en flot farve til dig! Rigtig godt valg.

  6. JeanneD said, on november 11, 2009 at 10:40 pm

    Rigtig godt valg, den er virkelig smuk🙂

  7. Sidse said, on november 12, 2009 at 2:34 pm

    Jeg synes helt sikkert ikke, du skal tage noget af længden af. Jeg synes længden er perfekt!

  8. Franciska said, on november 12, 2009 at 7:07 pm

    Hvad gav du for den??

  9. Frederikke said, on november 13, 2009 at 9:32 am

    Hej
    Jeg elsker de veste og jakker du laver !
    Jeg har dog ikke pengene til det! Og kan godt sy selv.
    Kan du evt. fortælle mig hvor du køber det stof?

    • lesdeuxfilles said, on november 13, 2009 at 4:25 pm

      søg på skindhuset i google!


Skriv et svar

