Lesdeuxfilles’s Blog

Acne – igen…

Posted in Alt og intet, Hva' nu hvis!, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on november 7, 2009

564620092527122623207227_L56462009252712261548879_L

Matches Editions Acne Dress

Pernille

Jeg har brug for jeres hjælp! Jeg har næsten besluttet mig for at købe denne kjole fra Acne outlettet på nettet.. Spørgsmålet er om den skal være grøn eller orange. Jeg kan ikke få lov at se et billede af kjolen i grøn, men jeg fandt det nederste billede da jeg googlede lidt og jeg tænker at det er den samme kjole som den øverste ikke? altså bare i grøn🙂
Hvilken farve synes i jeg skal vælge? Man kan ogå få den i grå.. hmm. Svære beslutninger hva’? 
Er der nogen der har den og er i glade for den? Den ligner umiddelbart silke men den er lavet af polyester og bomuld er kvaliteten god? Hov husk lige at det er mig der skal gå med den, og jeg vil ikke ligefrem sige at jeg er det bruneste menneske i danmark😀

16 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ditte said, on november 7, 2009 at 11:55 am

    Jeg har kjolen i sort, og er meget glad for den. Er dog ikke fan af polycrappet.😦

    Jeg er dog slet ikke vild med nogen af ovenstående farver, det er ca. de værste farver, man kan præsentere mig for. Så jeg må melde pas. Desværre.

  2. Kristian said, on november 7, 2009 at 1:25 pm

    Grå!!

  3. Kristian said, on november 7, 2009 at 1:26 pm

    Orange = meget brun hudfarve
    Grøn = mørkt hår (inkl. rødt)
    Grå = alt

  4. Michelle said, on november 7, 2009 at 3:07 pm

    Jeg synes, du skal vælge den grønne.. Tror, den vil stå godt til din hud og dit hår🙂

  5. Sofie B said, on november 7, 2009 at 4:52 pm

    Ej jeg tror den orange kunne være flot til din hud og dit hår..🙂

  6. Louise said, on november 7, 2009 at 8:18 pm

    Jeg har den sorte og grå og er meget glad for begge!!

  7. Sidse said, on november 8, 2009 at 10:47 am

    Jeg stemmer helt sikkert på den grønne. Tror, den ville passe rigtig fint til dig!

  8. Nina said, on november 8, 2009 at 4:00 pm

    Jeg ville ta den grå hvis jeg var dig. Den passer til stort set alt, og selv om de andre farver er flotte, så tror jeg at man hurtigere blir træt af dem!

  9. Franciska said, on november 8, 2009 at 8:51 pm

    Jeg tror den grå bliver kedelig til dig. Derimod vil den grønne stå super flot til dit hår og hudfarve.

  10. Christina said, on november 8, 2009 at 9:00 pm

    stemmer også for den grønne. det er flot til rødt hår og synes også grøn-blå farver er pæne til lys hud🙂

  11. Marie said, on november 8, 2009 at 9:54 pm

    Grøn! Det vil være fint til din smukke lyse hud.

  12. Laura said, on november 9, 2009 at 2:21 pm

    aah! i love acne

  13. Nicoline said, on november 9, 2009 at 5:25 pm

    Grøn grøn grøn🙂

  14. Monica said, on november 9, 2009 at 7:37 pm

    Absolut den grønne! Vil stå fantastisk til bleg hud. Jeg har den selv i sort, men ville også gerne haft den i grøn…

  15. Rebecca said, on november 10, 2009 at 9:43 am

    jeg har den i grå, men får den ikke rigtig brugt. hvis du har lyst til at købe? den er str. 36 og jeg har kun brugt den en enkelt gang🙂
    du kan skrive til mig på pexlex@hotmail.com hvis du er interesseret🙂

  16. Maria said, on november 23, 2009 at 10:58 am

    den grønne er absolutt finest synes jeg! nydelig farge, og jeg tror den passer veldig til deg!


Skriv et svar

