Lesdeuxfilles’s Blog

Acne = love

Posted in Hva' nu hvis!, Inspiration, SUK by lesdeuxfilles on november 6, 2009

pamnew12

Pernille

Denne kjole er så vidunderlig smuk at det næsten gør ondt.. Den ville være perfekt til både jul og nytår.. Men jeg ved nu ikke om jeg får råd nu når jeg skal til bali i over en måned til januar.. Men for pokker hvor er den flot. kjolens snit er ikke noget nyt og jeg elsker det. Acne outlet har faktisk den her model på deres til 700kr tror jeg… Selvfølgelig uden pallietter og så lidt længere. Måske jeg skulle slå til!? hmm.

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. engel said, on november 7, 2009 at 3:20 pm

    jeg har den sorte.. uden pailetter og den er fierce !!!!!

  2. Trine said, on november 9, 2009 at 3:41 pm

    Den er simpelthen alt for fed! men også lidt for dyr for mig i denne måned😦 fed blog du har. og fin stil (;
    – Trine


Skriv et svar

