Lesdeuxfilles’s Blog

Costume – Eget design – Aër

Posted in Alt og intet, Editorial, Eget design by lesdeuxfilles on november 3, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Uhh hvor har jeg glædet mig til at Costume nr. 92 udkom.. Jeg har i et længere stykke tid vidst at min buksedragt som jeg tidligere har postet, ville være i bladet. For noget tid siden ‘lavede’ jeg mit eget mærke, eller det vil sige at jeg fandt ud af hvad det skulle hedde, hvis jeg nogensinde får mit eget mærke for real,  og fik lavet labels til det tøj jeg laver. Navnet er Aër, hvilket også står i Costume.
Jeg er så glad for at få den credit som jeg synes det er at noget jeg har designet er cool nok til at komme i Costume. Nå men her kan i i hvert fald se det..

God aften

33 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kristian Hl said, on november 3, 2009 at 7:17 pm

    Mange kys og held og lykke.

  2. Naja said, on november 3, 2009 at 8:07 pm

    Hvor er det bare fantastisk for dig Pernille.🙂 Det fortjener du virkelig.
    tillykke med det.
    kærligst

    • lesdeuxfilles said, on november 3, 2009 at 8:14 pm

      tak. ja det er rigtig fedt. Vi ses fredag. kram

  3. Brigitte said, on november 3, 2009 at 8:27 pm

    Hvor er det bare sejt og velfortjent – Godt gået!

  4. Nina said, on november 3, 2009 at 8:28 pm

    Tillykke, og hvor er den fin.. og endda til at betale.. Glæder mig til at se mere fra dig i fremtiden..🙂

  5. Maria said, on november 3, 2009 at 8:44 pm

    Thumbs up, det er sgu sejt nok (:

  6. Camilla said, on november 3, 2009 at 8:52 pm

    mange gange tillykke med det! det er virkelig godt klaret!

  7. camilla said, on november 3, 2009 at 8:58 pm

    Tillykke Pernille. Er også så glad for min.

  8. Charlotte said, on november 3, 2009 at 9:30 pm

    Hej Pernille,

    Tak for sidst:-) Og mange gange tillykke med at din buksedragt er vist i Costume! Det er da så fedt!!

    Har du i øvrigt set den lyse pels jeg fandt i en genbrug? Har du selv fundet en??

    Knus
    Charlotte:-)

  9. lesdeuxfilles said, on november 3, 2009 at 9:32 pm

    Mange tak for de søde kommentarer. Ja nu håber jeg at jeg kommer så langt at i kommer til at se mere til mig🙂

  10. lesdeuxfilles said, on november 3, 2009 at 9:34 pm

    Charlotte:
    Jamen selv tak, ja det er rigtig fedt.. meget spændende🙂
    Ja jeg så den godt. Den er fin.. Ja jeg har to i tankerne på ebay… hehe… håber jeg vinder én af dem. Er du glad for din?
    Har du så droppet vesten?
    Kram Pernille

  11. stina said, on november 3, 2009 at 10:04 pm

    Tillykke! Det er virkelig velfortjent! Har længe været dybt imponeret over dine ting -og din stil her på bloggen. Håber på at kunne bestille noget ved dig en dag… // Stina

  12. Sebrina said, on november 4, 2009 at 9:03 am

    stort tillykke!
    Den er også bare super fedt, så helt velfortjent!

  13. Sidse said, on november 4, 2009 at 7:26 pm

    Hvordan er du blevet så god til at sy og designe? Har du gået på en skole eller? Og må man spørge om, hvor gammel du egentlig er?
    Og selvfølgelig lige en stor credit til det hele🙂

  14. lesdeuxfilles said, on november 4, 2009 at 7:38 pm

    tak alle sammen…

    sidse: tak.. Jeg ved ikke om jeg er specielt god, men nej, jeg har ikke gået på nogen skole, jeg er selvlært hvis man kan sige det sådan🙂 Jeg er 19 år og har lige afsluttet gymnasiet. Og jeg regner med at søge ind på Danmarks designskole, hvis jeg kan komme ind , det er jo hårde odds🙂
    Men tak for de søde ord ..
    /Pernille

  15. Malou said, on november 4, 2009 at 7:54 pm

    Hvis jeg ikke var fattig, ville jeg købe en! Men seriøst, thumbs up, den ser rigtig lækker ud! Og Costume, shit!

  16. lesdeuxfilles said, on november 4, 2009 at 7:56 pm

    Malou: haha.. sådan har jeg det også med mange ting. hvis man bare havde pengene🙂
    haha. ja shit…
    KH

  17. Line said, on november 5, 2009 at 4:30 pm

    Ej hvor sjovt sad og læste costume tidligere i dag, og lagde godt mærke til din buksedragt synes den var mega fed.🙂

    • lesdeuxfilles said, on november 5, 2009 at 6:41 pm

      ej hvor sjovt.🙂 tak

  18. Marie said, on november 6, 2009 at 8:28 am

    Jubiii!!! Hvor er det sejt:-)

  19. Sofie B said, on november 6, 2009 at 12:54 pm

    Stort tillykke! Hvor er det sejt!!

  20. ida said, on november 7, 2009 at 2:28 pm

    Hvor sejt. Tillykke!

  21. CECILIE E. said, on november 8, 2009 at 8:40 pm

    Først tillykke med buksedragten.
    Jeg synes det er sjældent at man finder en dansk blog, der er værd at besøge hver dag, men synes dine posts er gode…og så ekstra cool når det er DIY projekter du viser! Jeg syr også selv, men får da helt lyst til at sætte mig ned nu og sy noget, hehe (:
    Er i to piger, der skriver?
    – Cecilie E
    http://www.highlydazed.com

    • lesdeuxfilles said, on november 8, 2009 at 9:11 pm

      tak for de søde ord!!! ja vi er to piger men den ene er i paris for tiden så jeg klarer det for nu🙂
      Kram

      • CECILIE E. said, on november 8, 2009 at 9:32 pm

        Det lyder spændende! Læste at du er interesseret i at søge ind på designskolen? Det er også noget jeg går og drømmer om, men jeg skal lige færdiggøre 3g, også har jeg planer om at tage et sabbatår og tage på Krabbesholm Højskole i et halvt år..for igen, det gælder jo om at så god, så man kan være en af de få at komme ind!… Hvad laver du så for tiden?

  22. lesdeuxfilles said, on november 9, 2009 at 1:45 pm

    Cecilie: Ja jeg har i hvert flad tænkt mig at prøve at komme ind.Lige nu arbejder jeg så jeg kan spare nogle penge sammen. Jeg skal nemlig til Bali i 5 uger til januar🙂
    Derudover så overvejer jeg meget at være assistent hos et blad eller en designer eller noget i den stil hvis det er muligt. Og så kunne jeg godt bruge at lære at tegne !! Men je regner med at søge ind i næste omgang. Det kan man jo lige så godt. Og selvom jeg så nok ikke kommer ind så har man prøvet hvad det hele går ud på til næste omgang😀
    Men det kan være vi ses på skolen så🙂 er det beklædning du interesserer dig for?
    KH Pernille

    • CECILIE E. said, on november 9, 2009 at 7:58 pm

      Det lyder også som en god idé, kontakter og “daglig inspiration” er godt i den verden🙂 Men Bali først lyder lækkert!
      Ja, det er beklædning jeg gerne vil søge ind på. Men så har du vel også været til åbenthus? – synes bare hele den der kreative stemning er sindsyg fed😀

  23. Rebecca said, on november 15, 2009 at 11:18 am

    Hejsa Lesdeuxfilles
    Det en en mega fed buksedragt du har lavet!:D
    Er der muligt at købe den noget sted??:D:D

  24. Rikke said, on november 30, 2009 at 8:06 pm

    Hej Pernille,

    Har du selv syet det eller for du nogen til det?

    Kh Rikke

  25. bruunbybruun said, on januar 24, 2010 at 11:14 pm

    Du “behøver” ikke lære at tegne; du er jo dygtig til at visualisere, kan jeg se: Det er det vigtigste – flot arbejde😉

    Er du ikke på Trendsales evt. ?

    bruunbybruun.blogspot.com

  26. Design kongen said, on januar 27, 2010 at 8:06 am

    Hej Pernille
    Wow det er bare smukt – pøj pøj med dit design det skal helt sikkert noget blive til noget.

  27. Mille said, on juli 5, 2010 at 8:42 am

    Hvordan lykkedes det dig at få dit tøj i Costume? Flot design!


Skriv et svar

