Lesdeuxfilles’s Blog

Divided lovers

Posted in Budget-venlige fund, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on oktober 26, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

Søde Charlotte Anderberg fik mine øjne op for disse darlings.. Det er virkelig fede synes jeg og kan båd bruges til dagligt og til fest… Det er det jeg har prøvet at demonstrere på de to billeder, bare hvis nogen skulle være i tvivl😀
Jeg ligger stadig syg, men jeg følte bare at jeg måtte op af sengen lidt og lave noget, og et blev til de her billeder..

7 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Charlotte said, on oktober 26, 2009 at 9:50 pm

    De er fine til dig;-)

    Lad os håbe, at vi begge to snart bliver raske…

  2. lea said, on oktober 26, 2009 at 9:54 pm

    jeg elsker altså din inspirende stil!
    tjek min nye blog http://www.blamelea.wordpress.com😉

  3. lesdeuxfilles said, on oktober 26, 2009 at 9:59 pm

    Charlotte: tak..🙂 ja det håbe rjeg også. Jeg er på pencillin så det er nok væk imorgen..

    Lea: jeg glæder mig til at tjekke din blog ud… og tak for de søde ord..

  4. Sofie B said, on oktober 26, 2009 at 10:12 pm

    Ligesom de er top lækre på Charlotte er de det også på dig..😉
    Go’ bedring..

    • lesdeuxfilles said, on oktober 26, 2009 at 10:16 pm

      Tak og tak🙂

  5. Molly said, on oktober 28, 2009 at 9:16 pm

    Hey! jeg elsker de sko du har på, på disse billeder… må man have lov til at spørge hvor de er fra?
    knus

    • lesdeuxfilles said, on oktober 28, 2009 at 9:17 pm

      det kan du tro. de er fra vagabond🙂


Skriv et svar

