Lesdeuxfilles’s Blog

Pels

Posted in Alt og intet, På vej i garderoben, Vintage by lesdeuxfilles on oktober 21, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Jeg har brug for hjælp… Hvilken af de 3 pelse synes i er fedest.?

Det nederste billede er ikke den pels jeg egentligt har kig på men én der ligner fordi jeg ikke kan få lo at kopiere billedet af dem jeg egentligt har kig på. Den jeg rigtig har kig på er mere hvid og har en lidt flottere krave.
Jeg synes egentligt at pelsindustrien er et sørgelig, men når nu det er vintage pelse, så er der lidt mere okay, for så gøder man jo ikke ligefrem industrien..

I need help, which fur would you prefer!?

15 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kristian Hindø said, on oktober 21, 2009 at 7:55 pm

    Hvor er de fra?
    kys

    • lesdeuxfilles said, on oktober 21, 2009 at 7:57 pm

      ebay. Men du vover på at købe dem for næsen af mig🙂
      hvilken synes du er mest cool?

  2. Kristian Hindø said, on oktober 21, 2009 at 8:00 pm

    Haha, jeg køber ikke pelse på ebay. Har en veninde der gjorde det. De fælder sindsygt!

  3. Kristian Hindø said, on oktober 21, 2009 at 8:00 pm

    Meeen… 1 = Grim (sorry). 2: Gudesmuk! 3: Hmm…
    KØB 2.!

  4. Nina said, on oktober 21, 2009 at 8:14 pm

    Jeg synes (hvis man ser bort fra fældnings-risikoen, som jeg ikke ved noget om :-)) at nr. 3 er allermest fantastisk. Umiddelbart fordi den ser ud til at være kortere end nr. 2, og jeg synes at kort er flot.. Men nr. 2 er også meget meget fin.. Kan godt se at du har en svær beslutning forude..🙂

    • lesdeuxfilles said, on oktober 21, 2009 at 8:17 pm

      ja jeg aner heller ikke noget om fælningsrisikoen. det er vel forskelligt fra jakke til jakke. jeg vil faktisk gerne have at den ikke er for kort🙂 så ja det bliver nr 2 eller 3🙂 hvis de ikke stiger til en sindsyg pris :S

  5. lesdeuxfilles said, on oktober 21, 2009 at 8:14 pm

    jeg kender godt toldreglerne ja🙂
    den du har linket til er alt for beige for mig. den skal være hvid … men ellers tak du

  6. Charlotte said, on oktober 21, 2009 at 8:42 pm

    Hej Pernille

    Tror farven på nr. 3 vil klæde dig allerbedst med dit rødlige hår:-)

  7. lesdeuxfilles said, on oktober 21, 2009 at 8:44 pm

    desværrekan jeg ikke købe nr 3 fordi det er et billede jeg har fundet på google fordi jeg ikke kunne få lov at hente det billede af den pels på ebay jeg har kig på… den er lidt mere hvid… men ja jeg kan godt se din pointe🙂

  8. Amalie♡ said, on oktober 22, 2009 at 8:50 am

    Jeg synes klart at nr. 3 er fedest! Er selv på udkig efter noget lignende.

    /Amalie♡
    http://cphthoughts.blogspot.com/

  9. Anne Bea said, on oktober 22, 2009 at 2:20 pm

    Helt sikkert ikke den øverste. For meget ko-print over den.
    Jeg hælder nok mest til den nederste. Købte selv en vintage kaninfur i går i en lokal genbrugs. Super lækker, hvid og grå. Og den er jeg super glad for, så jeg ville nok tage enten nr. 2 eller 3. – og så nok ende ud med nr. 3🙂
    Held og lykke med beslutningstagen!
    P.s jeg har i tankerne, at sy en kjole med de store ærmer, som du har lavet til den sort/hvid stribet kjole. Og så ville jeg lige spørge dig om noget, hvis det er ok. Nu gør jeg det🙂 Laver man ikke bare en ekstra vinkel på ærmet oppe ved skulderen?
    Venligst Anne Bea.

  10. Tina said, on oktober 22, 2009 at 2:39 pm

    Hejsa Pernille

    En pels er nærmest en investering, så det skulle gerne være én, man kunne se sig selv i selv efter et par år. Den sidste pels lyder, ud fra din beskrivelse, som den mest klassiske – den holder i flere år… Yderligere er en pels pompøs i sig selv, hvorfor et print som på pels nr. 1 ville være at gå overboard.
    Nr. 3 er tidløs og virkelig flot!

    Tina

  11. sus said, on oktober 22, 2009 at 5:34 pm

    Nummer 3!

  12. Emilie said, on november 19, 2009 at 2:04 pm

    Enig med Tina + pels nr 3 er fantastisk!


Skriv et svar

