Lesdeuxfilles’s Blog

Marie Marie Marie – Afashiontale

Posted in Alt og intet, Inspiration, Spot on by lesdeuxfilles on oktober 20, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

Jeg er nok ikke den første til at synes at Marie fra Afashiontale er meget inspirerende, for det er hun dælme🙂
Hendes stil er så gennemført.. Og det aller bedste er at hun også er super sød. Jeg kender hende ikke så vanvittig godt, men hun er virkelig en rart og ikke mindst hjælpsomt menneske. For hold op hvor jeg har stillet mange spørgsmål om diverse ting.. ahah. Men det er i hvert fald delvist pga hendes at der er nogle ting der er lykkes for mig på det seneste. hvad det er kan jeg ikke rigtig afsløre og nej det er ikke noget helt helt vildt, men det er noget der betyder meget. Nu håber jeg bare det hele flasker sig..
Anyway, nu har jeg sammensat nogle ag mine favorit looks hos Marie..

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. stina said, on oktober 20, 2009 at 4:16 pm

    JEG er hendes største fan😉 Elsker virkelig hendes stil…. Dejligt at høre hun er sød også🙂

    • lesdeuxfilles said, on oktober 20, 2009 at 4:38 pm

      Haha.. For mig betyder det faktisk ret meget at dem man synes er cool eller beundrer eller hvad man nu gør, har en fed personlighed.

  2. Camilla said, on oktober 20, 2009 at 6:26 pm

    jeg er også super fan af Maries stil og personlighed – or jeg har også stillet rigtig mange spørgsmål! som hun altid er venlig at svare på🙂


Skriv et svar

