Lesdeuxfilles’s Blog

“Eget design” – Dagens d. 19. Oktober

Posted in Dagens, DIY, Eget design by lesdeuxfilles on oktober 19, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

Eget design er kommet i ”  ” fordi jeg trods alt ikke ved om jeg vil kalde det her mit eget design. kjolen er rimelig simpel og inspireret af den famøse Cos shirt… Anyways så har jeg sev lavet den og er rigtig glad for den..Det er virkelig en simpel kjole som du sagtens kan lave hvis du er lidt fingernem og har syet lidt før.. Og så er nervøst velour jo billigt.. Det er underligt med nervøst velour. Jeg har førhen svoret at jeg hadede stoffet og altid ville det. Men jeg tror det er fordi det altid har været lig med grimme duge i mit hoved. Som kjole eller leggings er jeg vild med materialet. dobbeltmoralsk, hmm, måske!

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. engel said, on oktober 20, 2009 at 3:07 pm

    vill stadig hade at spise middag med en dug af nervøst velour.. men Gud hvor har jeg dog efterhånden meget nervøst velour….

    knus E

  2. chau said, on oktober 21, 2009 at 6:19 pm

    Du er fantastisk dygtig!

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

  3. lesdeuxfilles said, on oktober 21, 2009 at 6:53 pm

    Mange tak. hvor er det sødt af dig🙂

  4. anja said, on oktober 22, 2009 at 10:09 am

    Hej,
    ville bare lige spørge dig hvordan du syer nervøst velour? Gør du det i hånden eller med symaskine og hvis det er symaskine bruger du så noget speciel tråd? Skal nemlig selv til at sy en kjole og sidst jeg forsøgte mig med velour gik det nemlig lidt galt, he he..
    Vh. Anja

    • lesdeuxfilles said, on oktober 22, 2009 at 2:49 pm

      Hej Anja.. ja jeg har bare syet det på maskine.. det var intet problem. Men der er også forskel på almindelig velour og nervøst velour.. men det var i hvert fald ikke noget problem for mig og jeg bruge almindelig tråd og nål🙂
      KH


Skriv et svar

