Lesdeuxfilles’s Blog

Viktor & Rolf

Posted in Inspiration, Spot on by lesdeuxfilles on oktober 4, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Da jeg så Masion Martin Margiela’s kollektion, var jeg sikker på at den ikke ville blive overgået i denne omgang. Men efter at have set Viktor & Rolf’s kollektion begynder jeg at tvivle. Den er helt anderledes og nytænkende og ikke mindst farverig. Måske er det ikke hele kollektionen der er lige til at iføre sig en mandag morgen, men jeg synes den er meget forfriskende og glad. Dejligt med noget der ikke er sort-hvid-grå med nitter og en dyster fornemmelse. Ikke at jeg ikke er vild med den stil, men det er dejligt med noget nyt.. Se hele kollektionen her

Skriv et svar

