Lesdeuxfilles’s Blog

Gareth Pugh –

Posted in Inspiration, Spot on by lesdeuxfilles on oktober 1, 2009

Dias1

Pernille

Nu har Gareth Pugh vist sit bud på sommer 2010, og selvom jeg ikke ligefrem føler sommer og forår når jeg ser kollektionen, så er den meget inspirerende og glade farver er måske heller ikke lige designerens stærkeste side🙂 Jeg fik en fornemmelse af en blanding mellem dysterhed blandet med den lille pige med svovlstikkerne blandet med isprinsesse blandet med mørkets herre.. Der er noget uhyggeligt ved stylingen, hvilket jeg kun ser som en positiv ting, da det understreger stilen fuldt ud! He er bare et meget lille udsnit af kollektionen, retsen kan ses her.

Især de grå bukser til venstre er vildt cool, og blev også vist i sorte… Åh.

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. engel said, on oktober 1, 2009 at 9:11 pm

    der er sån lidt edward scissorhand over det.. men dog ikke så scarry som balenciagas make up….

    jeg har lavet et lille indlæg om dét på min blog

    knus E

    p.s.. tror jeg er din nyeste follower😉

  2. lesdeuxfilles said, on oktober 1, 2009 at 9:19 pm

    Ja jeg så godt dit indlæg.. scary.. Det er som om der er noget dødt over begge shows styling..
    Det lyder godt, jeg håber du finder bloggen inspirerende!


Skriv et svar

