Lesdeuxfilles’s Blog

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget!

Posted in Alt og intet by lesdeuxfilles on september 27, 2009

Dias1

Pernille

Min computer er gået i stykker, den kan ikke læse hardisken, fedt, alt et jeg har haft på den er væk, ØV, måske skulle man begynde at tænke lidt på at lave backup!?
Nå men udenfor det sted hvor jeg afleverede den stod der et stort skilt som skulle smides ud. Jeg spurgte om jeg måtte få bogstaverne, og selvom manden kiggede meget skeptisk på mig, fik jeg lov🙂 hele dagen jeg har banket og skruet for at få bogstaverne af. Derefter skulle de vaskes, grundigt.. På skiltet stod der “Siemens”, som jo ikke er så fancy, men jeg tror at bogstaverne kan blive fede til indretning, når jeg engang får lidt mere plads måske. Jeg ved ikke om de skal males, måske bare nogle af dem. Nu må jeg se hvordan jeg ender med at bruge dem🙂 Så selvom det er virkelig ærgerligt at min computer skal laves og jeg har mistet alt på den, så fik jeg da noget andet igen .. man bliver vel nød til at være lidt positiv !?

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pia said, on oktober 2, 2009 at 8:43 am

    Ååååårh hvor er du heldig. Jeg har ledt og ledt og ledt efter smukke bogstaver….Hvis du skulle få lyst til at sælge et enkelt eller flere af dem, står jeg klar….krydser fingre for at dit held evt. smitter. Fed blog i øvrigt😉 Pia

    • lesdeuxfilles said, on oktober 2, 2009 at 8:52 am

      hvormeget ville du give for dem enkeltvis?


Skriv et svar

