Lesdeuxfilles’s Blog

Lidt blandet dagens fra Amsterdam

Posted in Alt og intet, Dagens, Eget design by lesdeuxfilles on september 22, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Nu er jeg vendt hjem fra min fantastiske tur til Amsterdam, vejret og selvskabet kunne ikke være bedre og Amsterdam er en fantastisk by.. ER faktisk lidt trist over at vende hjem til triste Danmark🙂 For selvom der ikke er langt til Amsterdam, så var der bare sommerstemning dernede og byfestival, det er vist mere end hvad Danmark kan prale af! Nå men nok klagen, her er nogle Dagens fra turen.. “Halskæden” på det øverste billede er et køb fra amsterdam.. Der var en helt butik fyldt med de såkaldte ‘klunker’ og ja det hedder sådan nogle, som egentligt er lavet til at hænge rundt om gardiner.. Danmark har faktisk en hel periode der hed klunketiden.. I hvert fald købte jeg denne ‘halskæde’ og den kommer jeg helt sikkert til at bruge meget.. Nu har jeg efterhånden også en del med Klunker…

7 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caroline said, on september 22, 2009 at 5:29 pm

    WAUW! Elsker din halskæde og din hat!!

    http://miamipeach.blogspot.com

  2. ida k said, on september 23, 2009 at 8:33 am

    Hej!
    Første gang jeg er inde på jeres blog, men bestemt ik den sidste:)
    Den grå buksedragt med fald, sindsygt flot, hvor er den fra?

    • lesdeuxfilles said, on september 23, 2009 at 2:04 pm

      hej.. det er jeg rigtig glad for at høre… Buksedragten har jeg selv designet og syet og jeg kan godt lave den til dig på bestilling hvis du er interesseret. dog ikke i den farve da stoffet åbenbart er udgået :S
      Men jege r glad for at du kan lide buksedragten og vores blog!

  3. Lisa said, on september 23, 2009 at 9:17 am

    Jeg kom til at tænke på om hvor henne du har købt stoffet som du har brugt til din buksedragt? Det er super flot ligesom buksedragten selvfølgelig🙂

  4. lesdeuxfilles said, on september 23, 2009 at 2:08 pm

    Hej Lisa.. Stoffet er købt i stof2000, men er åbenbart udgået eller de ved i hvert fald ikke hvad for noget stof det er fordi det er købt på udsalg dengang. Meget irriterende, de er ikke så lette at løbe om hjørner med, madammerne i stof2000🙂

  5. Lisa said, on september 23, 2009 at 9:05 pm

    Ja det var da irriterende. Jeg tror lige jeg tager et smut forbi stof2000 en gang i næste uge, det kunne jo være at man kunne finde noget der minder lidt om det🙂

  6. Brigitte said, on september 25, 2009 at 10:04 pm

    WÅÅÅÅH
    Jeg er VILD med det første outfit!!


Skriv et svar

