Lesdeuxfilles’s Blog

Buys Amsterdam

Posted in Budget-venlige fund, På vej i garderoben, Vintage by lesdeuxfilles on september 22, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Her er nogle af de ting der kom med hjem fra Amsterdam.. ingen af tingene er nær så fede på billeder som de er i virkeligheden. Den grønne kjole regner jeg med at forkorte. På en måde er det ærgerligt fordi den er så smuk og hel som gulvlang, på den anden side tror jeg bare ikke jeg får den brugt hvis den er hellang!!

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malou said, on september 22, 2009 at 7:36 pm

    Hvor er det sjovt! Jeg har helt den samme kjole som den grønne, bare i sort, købt i Glam🙂 Kan se det på mærket og ryggen! Min er forkortet i hvert fald, det er tydeligt. Jeg har været glad for den i kort, men kunne sagtens forestille mig at den var rigtig flot i lang.


Skriv et svar

