Lesdeuxfilles’s Blog

Helmut Lang ss10

Posted in Hva' nu hvis!, Inspiration by lesdeuxfilles on september 15, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

Wow, vis jeg havde råd ville jeg købe alt fra Helmut Lang’s nyeste kollektion. Hans designs er så enkle og klassiske men alle med fantastiske snit og detaljer der gør dem interessante! Jeg er meget inspireret, det håber jeg også i er.. Det smukke ved hans design er at det er som om de er så enkle me samtidig udstråler de noget ekstrem kompliceret. Måske giver det kun mening for mig selv :) 

Se hele kollektionen her

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ingrid M said, on september 16, 2009 at 9:27 am

    Utrolig stilig


Skriv et svar

