Lesdeuxfilles’s Blog

Sko Sko Sko!!

Posted in Uncategorized by lesdeuxfilles on september 14, 2009

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFlhBaTduUWVoM2hHd1h6YlZsS1ZTWEEAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ

Sofie

Som Pernille skrev i et tidligere indlæg er jeg lige flyttet til byernes by Paris. Det første jeg gjorde da jeg kom til Paris var naturligvis at købe Vogue Paris.. hva’ ellers!

I September udgaven af vogue så jeg disse sko fra Hogan. Jeg kendte ikke til mærket i forvejen, og med god grund, for resten af deres kollektion finder jeg bestemt ikke særlig inspirerende…

Jeg synes at disse to styles ville være rigtig fine til vinter…

 

Sko fra Hogan – Hoganworld.com

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. sophie. said, on september 14, 2009 at 2:02 pm

    hvad koster de og hvordan i alverden får man dem hjem til dk?

    • lesdeuxfilles said, on september 15, 2009 at 7:14 am

      Ja det er et rigtig godt spørgsmål, jeg er ikke sikker på prisen men jeg kan godt undersøge det for dig! Hogan har desværre ikke butikker i Dk men der er en her i Paris, og jeg kan da godt sende dem hjem til Dk hvis du er !! Jeg kommer desværre ikke ned i den bydel idag, men kan måske nå det torsdag!
      mvh sofie


Skriv et svar

