Lesdeuxfilles’s Blog

Spot on: Charlotte Ronson

Posted in Spot on by lesdeuxfilles on september 12, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Med tømmermænd tog jeg mig min sædvanlige blog sightseeing og på Le Fashion så jeg billeder fra Designeren Charlotte Ronson og jeg må sige at jeg virkelig syne hun er dygtig.. hold da op.. Nu har jeg udvalgt mine favoritter fra hendes ss2010 kollektion på style.com. Jeg er vild med det hele og især synes jeg det er en ekstrem fin detalje med de gennemsigtige gamacher der ligesom er trukket op så de folder… Det kunne godt være let at ordne selv, hvis man kunne skaffe sig et par halvgennemsigtige gamacher et sted. Jeg vil have det hele, men det er nok desværre ikke realistisk, selvom priserne på hendes tøj ser ud til trods alt at kunne betales! Det nederste billede er designeren og hvor er hun bare yndig!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marie said, on september 12, 2009 at 9:05 am

    Godmorgen! Smukt ser det ud🙂 Vil lige tippe dig om jeg så et par gennemsigtige gamacher i går i Gina Tricot som ville være perfekte til at trække op!

    • lesdeuxfilles said, on september 12, 2009 at 9:14 am

      okay, tak.. Det lyder godt. var de bredde nok i benene til det tror du?🙂


Skriv et svar

