Lesdeuxfilles’s Blog

White furs

Posted in Uncategorized by lesdeuxfilles on september 8, 2009

Pernille

Jeg har længe gået lidt rundt med tanken om at finde mig en hvid pels. Jeg har været for og imod og ikke rigtig kunne bestemme mig for omdet var tacky eller cool. På Ebay fandt jeg denne pels og jeg besluttede mig for at prøve det af.. Jeg vil ikke style den med perler og lyserøde stiletter, men med rå støvler og vamsede cardigans så den ikke bliver for girly. Jeg fladt også for at den ikke var kæmpe stor og knælang, men kort og lidt med tight! Hvad synes i, det er jo alt sammen et spørgsmål om smag og behag!

Skriv et svar

