Lesdeuxfilles’s Blog

Dagens d. 27. august, en underlig vejrdag!

Posted in Dagens, Eget design by lesdeuxfilles on august 27, 2009

Dias1

Pernille

For tiden kan jeg slet ikke klæde mig på efter vejret.. om morgenen er det ret koldt og jeg tager godt med tøj på og så bliver det varmt senere, men i skyggen er det alligevel ret koldt… Nå men det er i hvert fald derfor mit tøj ser så vinteragtigt ud!

Blazer: Zara
Sko: Bianco
Tibetansk lammevest: eget design (laves på bestilling)
Bukser: Zara 
solbriller: Henrik Vibskov

7 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on august 28, 2009 at 11:26 pm

    Kuult antrekk! Looking good altså.

  2. Maria said, on august 31, 2009 at 5:27 pm

    wauw den pels er nice.
    Har på fornemmelsen den er dyr, men hvad skal du have for den?

    vh. Maria🙂
    http://www.minpassion.blogspot.com

  3. Maria said, on august 31, 2009 at 5:29 pm

    Wauw hvor er den pels flot!
    Hvad skal du have for sådan en?

    Vh. Maria🙂
    http://www.minpassion.blogspot.com

    • lesdeuxfilles said, on august 31, 2009 at 6:05 pm

      hej. tak jeg er også meget glad for den kan du tro og har syet en på bestilling nu. prisen er 1850kr uden foer (hvilket jeg synes er fedest)

  4. Maria said, on september 1, 2009 at 5:32 pm

    uhh det var faktisk billigere end jeg havde forventet…har kigget lidt på en anden, men den kostede 2500…Men altså hvis nu jeg skulle ha’ lavet en skulle den nok være noget kortere, for måler kun 155cm😉

    Kunne du måske sende mig bedre billeder på Mary_Mcsn@hotmail.com ?

  5. ZCC said, on oktober 3, 2009 at 5:11 pm

    Hej hej, må jeg høre hvor meget stof der går til sådan en vest?

  6. ZCC said, on oktober 3, 2009 at 5:12 pm

    Eller pels selvfølgelig, hehe


Skriv et svar

