Lesdeuxfilles’s Blog

ParisTexas – Cover – Rika

Posted in Alt og intet, Dagens, Eget design, Inspiration, På vej i garderoben, Spot on, SUK by lesdeuxfilles on august 5, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Cover, Rika og ParisTexas  inviterede i dag til drinks, musik og goodiebags, og sevfølgelig et kig på deres nye efterårsvarer..  billederne i sig selv viser de fantastiske ting der er kommet på bøjlerne i ParisTexas, herunder en masse Rika (lammeuld/læderjakke, leopardjakke, nitteshorts og lædertasker med stjernenitter), vi tog billeder af de ting vi synes var aller mest fantastiske, selvom det var lidt svært at vælge.. Så SKYND jer ned i ParisTexas og se (køb :)) de fantastiske ting de her fået hjem..
Der skete også en masse sjove og fantastiske ting der måske får betydning for mig i fremtiden, hvem ved.. Det er i hvert fald spændende og jeg glæder mig til at komme rigtig igang med det jeg for alvor brænder for!

Det var en dejlig goodiebag med chokolade, et cover blad, et Rika ‘blad’ og nogle lækre cremer.. og så selvfølgelig tasken som i sig selv er supre fin og meget anvendelig! 

God modeuge alle sammen ..

7 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marta said, on august 6, 2009 at 6:53 am

    Hvad er det for en sort buksedragt sofie har på – den er super fin?

  2. Marta said, on august 6, 2009 at 6:54 am

    Og ja, super fine billeder, især skoene og de flotte leggins/bukser er jeg vild med..

  3. Malou said, on august 6, 2009 at 10:21 am

    Here comes the stalker: Ej, jeg lagde godt mærke til dig derinde Pernille, og så tænkte jeg på, har du selv syet din buksedragt? Den er mega sweet!

  4. lesdeuxfilles said, on august 6, 2009 at 12:14 pm

    Malou: haha.. det er da dejligt at folk lægger mærke til én. Ja jeg har selv syet min buksedragt🙂 og den kan godt laves på bestilling. du kan også finde en masse flere billeder af den her på bloggen! det var et fedt arrangeent igår synes du ikke?

  5. Mie said, on august 6, 2009 at 2:04 pm

    Sofie, du er jo smuk. Vi burde se dig noget mere herinde🙂

  6. Malou said, on august 7, 2009 at 8:35 am

    Jo, jeg synes det var rigtig fedt. Og dejlige goodiebag!🙂

  7. caroline said, on august 12, 2009 at 5:32 pm

    elsker skoene og shortsen!


Skriv et svar

