Lesdeuxfilles’s Blog

Gode highstreet fund i dag

Posted in Budget-venlige fund by lesdeuxfilles on august 1, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Jeg var lige i København i dag for at købe tibetansk lammeuld til min vest og jeg faldt over disse highstreet fund. De 3 øverste er fra Bik Bok, et mærke som jeg virkelig synes har ændret karakter, på den gode måde… ruskindsjakken er et godt alternativ hvis man ikke lige har mange penge til en læderjakke men alligevel godt kunne tænke sig rå en af slagsen .. 
Jeg husker priserne sådan her, men jeg er langt fra helt sikker:
Ruskindsjakke: 799,-
Ruskindsnederdel: 299,-
velourkjole: 179,-

De Burberry inspirerende støvler er fra Zara, og de er SÅ flotte, men dem er der ikke lige plads til i min økonomi desværre!

Skriv et svar

