Lesdeuxfilles’s Blog

Rika

Posted in Hva' nu hvis!, Inspiration by lesdeuxfilles on juli 29, 2009

010 tanya jacket anastasia dress elsa belt

Pernille

indehaveren af den fantastiske butik ParisTexas opfordrede mig lige ti at tjekke denne jakke ud fra rika, i min søgen på en tibetansk lammeulds vest. Det specielle ved den her fra rika er at der er påsat ærmer i læder..Jeg synes den ser fantastisk ud. Desværre får jeg nok ikke lig e råd til den, og jeg har også lige købt en læderjakke og derfor søger jeg kun en vest i tibetansk lammeuld. Jeg tror i øvrigt at jeg har fundet en løsning, jeg syr den selv🙂 hvor svært kan det være ?! haha

Den hr jakke fra Rika skulle i øvrigt komme i ParisTexas i denne uge..

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonym said, on juli 29, 2009 at 11:25 am

    Ved du hvad prisen på Rika jakken er?
    Held og lykke med syprojektet, kan du garanteret sagtens klare🙂

  2. ML said, on juli 29, 2009 at 6:23 pm

    Ca. 5900,- bliver prisen.


Skriv et svar

