Lesdeuxfilles’s Blog

Søges..

Posted in Alt og intet by lesdeuxfilles on juli 27, 2009

tibet

Pernille

Jeg søger en tibetansk lammeulds jakke i sort ala den her…

Jeg har fundet én på topshop’s hjemmeside men den er desværre lidt fr kort synes jeg. Jeg vil gerne kunne bruge den om vinteren og derfor må den gerne være lidt lang og vamset ligesom den på billedet.. er der nogen der ved hvor man kan få fat i sådan til en lidt budgetvenlig pris?
Billedet er lånt af Anywho (det håber jeg er helt iorden (: )

14 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johanne said, on juli 27, 2009 at 8:06 pm

    Vent til Gina Tricots efterårskollektion er kommet, der skulle meget gerne komme en lignende vest🙂

  2. Christina said, on juli 27, 2009 at 9:52 pm

    Har set et sted at Gina Tricot skulle komme med en, men er ikke sikker på hvor lang/kort den er…

  3. lesdeuxfilles said, on juli 28, 2009 at 6:46 am

    Hej. tak for svar. Jeg ved godt der kommer en pelsvest i Gina Tricot. Men den jeg søger skal dog være i ægte skind/pels og i en lækker kvalitet ligesom den her.. men tak for hjælpen ellers🙂

  4. NAIA said, on juli 28, 2009 at 8:33 am

    Jeg har lige købt en vest i 100% lamme uld der ligner den på billedet fra en zara i paris til ca. 650 daske kroner. så det kan jo være den også kommer hertil.

    • lesdeuxfilles said, on juli 28, 2009 at 1:27 pm

      fedt. du skulle vel ikke bo i paris og kunne købe en ekstra til mig vel?🙂

  5. Lilisfashion said, on juli 28, 2009 at 2:03 pm

    Jeg husker de hadde noen kjempe fete på Joseph i fjord, ikke dyre. Men du vet, den type pels er ikke så sykt dyr uansett…. Selv om jeg heller absolutt vill anbefale deg å se etter en vintage. Portobello marked og spitafields i London har sykt bra utvalg!

    XXX

  6. lesdeuxfilles said, on juli 28, 2009 at 2:58 pm

    nej.. msåke skulle man prve at købe pelsen og sy den selv !?
    gid jeg var i London. havde du en god tur?

  7. ML said, on juli 28, 2009 at 8:59 pm

    Rika har lavet en rigtig skøn én af slagsen… tibetlam i vest facon, men med slim fit biker læder ærmer på… super rå og rigtig lækker pels. Lander i PARISTEXAS i denne uge… Tror du kan se den på Rika’s hjemmeside.

    • lesdeuxfilles said, on juli 28, 2009 at 9:09 pm

      det lyder dælme lækkert😀 tak for info.. Jeg tror nu at jeg syr mig en vest selv ud af et tibetansk lammeskind, hvor svært kan det være? haha
      hold da op hvor får i mange lækre ting hjem, jeg håber godt nok jeg evt kan få arbejde hos dig til efteråret🙂

  8. Malene said, on september 6, 2009 at 12:47 pm

    Vesten kan også købes i Zara DK på strøget😉 Har selv købt en der nemlig. Se den evt. på min blog:
    http://www.i-shop-a-lot.blogspot.com
    ‘ hvor jeg har skrevet flere indlæg om den i både hvid og sort.

    Ønskede mig også en så slemt, at jeg også overvejde at sy en selv. Særligt af økonomiske årsager, men så faldt jeg over den meget budgetvenlige, ægte vest i ZARA – Og ja så blev det den.
    Ved godt det er lidt tid siden du har skrevet indlægget, men tænte jeg lige ville skrive alligevel ..
    – Malene

    • lesdeuxfilles said, on september 6, 2009 at 12:50 pm

      Tak. Jeg har lavet den selv og er meget glad for resultatet. Du kan også se resultatet flere steder på bloggen🙂

      • Lotte said, on november 9, 2009 at 9:09 pm

        Hej… jeg går selv og overvejer at sy en lammeskindsvest, men ved simpelthen ikke, hvor jeg skal finde lammeskind at sy den af.
        Hvor har du købt lammeskind? Jeg bor i Kbh🙂
        Håber, du kan hjælpe for må ligesom dig bare eje sådan en vest!!
        – Lotte

  9. sanni said, on januar 23, 2010 at 3:14 pm

    Ved mon nogen, hvor man kan købe tibetatansk lammeskind, til en vest??

    • sanni said, on januar 23, 2010 at 3:15 pm

      -tibetansk selvf.


Skriv et svar

