Lesdeuxfilles’s Blog

Nyt i skabet!

Posted in Budget-venlige fund, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on juli 25, 2009

Pernille

Dias1

Arena smykkerne er en gave fra min far. Jeg fik nogle Arena smykker af ham da jeg blev student. Men den ene del var øreringe, og lige for tiden har jeg ikke huller i ørene, og jeg ved ikke om jeg får det igen for jeg havde så mange problemer med dem. Derfor ville jeg hellere bytte smykkerne og finde nogle som jeg med sikkerhed vidste at jeg kunne bruge. Og det blev dem her! Jeg elsker dem allerede og jeg synes de er så klassiske at man ikke bliver træt af dem. Og det er lidt vigtigt når det er en studentergave.

 

Dias1

Jeg faldt over den her kjole i H&M. den er lavet af velour med en form for mønster i… den bliver en perfekt LBD fremover!

Dias1

Jeg har elsket den her læderjakke i MEGET lang tid. Jeg har faktisk allerede købt den engang for længe siden for den var i en lidt mere shiny model. men jeg returnerede den pga pengemangel..Nu hang den i Zara i en lidt mere mat udgave og så slog jeg til🙂 den bliver perfekt både her til sommeraftener og til efterår og vinter med en trøje under!

7 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sophia said, on juli 25, 2009 at 4:38 pm

    Ej en fantastisk jakke, hvornår og hvilken zara er den købt i? må også lige høre hvor meget du gav for den (;

    • lesdeuxfilles said, on juli 25, 2009 at 5:37 pm

      Den er købt i Zara på strøget i dag og kostede 1700kr🙂 og ja den er virkelig fantastisk

  2. M. said, on juli 26, 2009 at 7:28 pm

    Hvor fra H&M? Trend eller….?
    Jeg kan mærke den er LIGE noget for mig!

    og hvad var prisen?

    • lesdeuxfilles said, on juli 26, 2009 at 7:37 pm

      ja jeg tror de er trend. den kostede 400 kr😦 og den er lige så fantastisk som den ser ud!

  3. M. said, on juli 27, 2009 at 7:49 am

    Jeg synes den er alle pengene værd! det ligner jo ikke h&m som sådan🙂
    Jeg må afsted ind mod århus og se om jeg kan være så heldig at finde den dér!

    God dag.

  4. Marie said, on juli 27, 2009 at 6:36 pm

    Jeg elsker også den jakke! Helt perfekt er den. Gad vide om der er flere?

  5. Chau said, on august 16, 2009 at 8:46 pm

    Jeg har også købt læderjakken for et stykke tid siden, den er lækker. Det bliver et keyitem i garderoben i laaang tid. Kan godt lide at skindet er lidt mat i det fordi de fleste læderjakker man kan få nu er i blank skind. Jeg har lige lagt bikerjakken med nitter fra h&m, den er i blank, så spændt på at se den IRL.

    Jeg hapsede de burberry inspireret støvler med rågummisål sidste uge, og der så jeg at der hang ca. 6 læderjakker af disse tilbage. Str. fik jeg ikke set.

    Lækker blog BTW. Vil være super glad hvis vi linkede:-)

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/


Skriv et svar

