Lesdeuxfilles’s Blog

SNART færdig: skulderpuder med kæder

Posted in Alt og intet, Eget design, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on juli 22, 2009

Dias1

Pernille

Først og fremmest skal det lige siges at det her projekt langt fra er færdiglavet, så hvis noget af det ser lidt sjusket ud på billedet skyldes det at det ikke er færdigt endnu. Men i hvert flad har jeg gennem et stykke tid arbejdet på at beklæde et sæt skulderpuder med sort stof og derefter påføre en masse kæder.. Der er lige nogle ting der skal rettes, fx skal stoffet på skulderpuder lige ordnes, som i kan se sidder det ikke helt godt endnu, men man kan nå langt med nål og tråd.

Derudover skal skulderpuderne sidde på en helt anden kjole.. jeg er lidt i tvivl om, om de skal sidde på en oversize T-shirt eller på en stram enkel bomuldskjole, umiddelbart er jeg mest til det sidste, men hvad synes i?

Jeg glæder mig til at jeg bliver helt færdig med projektet, for jeg synes at skulderpuder uden på tøjet er super sejt og at kæderne giver et rigtig fedt look. Mon ikke de bliver sjove i diskolysets skær ?😀

I øvrigt vil jeg gerne lige ‘undskylde’ for billedernes kvalitet, men det er godt nok svært at tage billeder af nogle skulderpuder der ikke sider fast på blusen og gøre det med den ene hånd uden at se hvad man tager billeder af.. men det gik.. i kommer til at se det endelige resultat meget snart.

9 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mie said, on juli 23, 2009 at 6:52 am

    FETT! Skal du ha to av dem, eller bare en? Jeg synes svart bomullskjole🙂 Må helt klart lage noen sånne selv

  2. lesdeuxfilles said, on juli 23, 2009 at 6:57 am

    tak🙂 nej nej jeg skal have 2 .. det var bare for besværligt at tage billeder med begge .. ja en stram kjole?

  3. maja said, on juli 23, 2009 at 9:00 am

    lille tip: prøv at vend skulderpuden den anden retning. altså så spidsen vender ud og ikke ind.
    Det giver en vildere effekt.

    • lesdeuxfilles said, on juli 23, 2009 at 12:11 pm

      det ser også fedt ud, men er det ikke meningen at “spidsen” skal vende indad rigtigt? hvad synes du ellers om dem?

      • maja said, on juli 23, 2009 at 3:43 pm

        Jo, det er meningen de skal vende indad. men jeg har selv lavet forskellige former for skulderpuder uden for trøjer, jakker, kjoler osv. og jeg sætter dem altid med spidsen udad, da jeg synes det giver en “spacey” effekt.

        Og så vil jeg også tilføje jeg synes de er flotte.🙂
        Jeg tror bestemt også at jeg skal i gang med at lave et par med kæder, tror dog mine kæder bliver kortere.

        og ps. mht. om den skal på en oversized tee eller en stram kjole.
        Synes jeg 100% det skal være på en sort kjole! det giver den casual kjole en amazing effekt!
        Og også fordi at oversized trøjers syninger ved skuldere sidder jo ikke lige ved skulderkanten (fx. en herre trøje i str. m-l), ligesom noget stramt gør. ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men synes det har en tendens til at se underligt ud!

  4. Linda-Mari said, on juli 23, 2009 at 3:03 pm

    Oi, det var kult!

  5. Sofie said, on juli 23, 2009 at 3:32 pm

    SÅÅÅ fede!!! Jeg gad godt være krea!🙂

  6. lesdeuxfilles said, on juli 23, 2009 at 6:04 pm

    Maja:
    Ja det var nemlig også præcis det der fik mig til at tænke at en stram bomuldskjole ville være det bedste valg, så jeg forstår udemærket godt hvad du mener😀

  7. Trine said, on juli 25, 2009 at 10:42 am

    det ser superfedt ud:)
    bestemt et projekt jeg godt kunne finde på at kaste mig ud i.

    /Trine


Skriv et svar

