Lesdeuxfilles’s Blog

H&M budget fund

Posted in Budget-venlige fund, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on juli 15, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Den anden dag var jeg i H&M og disse ting kom med mig hjem. Den nederste top med kæderne var på udsalg til 75 kr!

De to andre ting var nye og jeg gæder mig til at bruge dem flittigt🙂

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on juli 17, 2009 at 2:00 pm

    Wauw! Den nederdel ser helt vildt lækker ud! Den vil jeg også på udkig efter. Bare ærgerligt, at jeg har lavet en aftale med mig selv om ikke at gå i H&M i hele juli måned… Håber de stadig har den til august🙂

    /Maria


Skriv et svar

