Lesdeuxfilles’s Blog

Britney !!! Fed koncert, uheldige ansigtsudtryk

Posted in Alt og intet by lesdeuxfilles on juli 14, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Nu har jeg endelig fået de billeder som vi tog i parken i lørdags da Britney besøgte Danmark.. Selvom nogle har sagt at de synes koncerten var lidt tam og maglede noget, så må jeg sige at jeg var blæst. Selvfølgelig havde det været federe hvis hun havde sunget alle sangene selv, ligesom hun gjorde til den ene sang.. Men ærlig talt så tror jeg at med sådan et fysisk krævede sceneshow, er det enten eller. enten er det vildt sceneshow og playback, ellers et mindre fedt show men uden playback.. jeg foretrækker helt klart det fede sceneshow..

Det var en sjov aften og som i kan se var vores ansigtsudtryk ikke lige heldige… men sådan er det jo tit når man ikke lige koncentrerer sig! men sjovt var det!!

De andre på billederne er: Søren og Sophie🙂

Skriv et svar

