Lesdeuxfilles’s Blog

Rasmus Fris Lamper

Posted in Alt og intet, Budget-venlige fund, Inspiration, Spot on by lesdeuxfilles on juli 13, 2009

DSC04347

DSC04340

DSC04351

Dias1

Pernille

En af min kærestes venner er begyndt at lave disse, efter min mening, virkelig flotte lamper.. de varierer meget i form og størrelse, min yndling er helt klart den store med mange pærer.. priserne går fra 850kr, hvilket jeg synes er en meget fair pris da de er håndlavede. Når der bliver plads til flere lamper hjemme hos mig skal jeg helt sikkert lige have bestilt en af lamperne.. i kan finde han hjemmeside her (tryk på det nederste af de to link for at komme til lamperne)…

Hvad synes i?

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anders Holm said, on december 18, 2009 at 4:50 pm

    Super fed rustik lampe… En skam at den ikke passer bedre til min stue😦


Skriv et svar

