Lesdeuxfilles’s Blog

American Apparel

Posted in Alt og intet, Budget-venlige fund, Kom og køb! by lesdeuxfilles on juli 12, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

Jeg tror vidst at jeg skal have købt noget hos american apparel..

De 3 kjoler fåes i flere forskellige farvekombinationer, men hvad synes i? jeg er lidt vild med den ferskenfarvede/bubblegum, men jeg synes det er lidt ærgerligt at den øverste del ikke matcher den nederste del af kjolen.. den sorte er i hvert fald det sikre valg, og den vil helt sikkert blive et hit til diverse fester!

Igår var jeg til Britney koncert, billeder kommer!!!

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mie said, on juli 13, 2009 at 1:03 pm

    jeg ville kjøpt den sorte, men jeg er sikker på at du klarer å “pull off” den rosa😉 jeg har også vært helt vill etter bodysuiten og frynsetoppen i det siste, dessverre har jeg brukt altfor meget penger i det siste😦


Skriv et svar

