Lesdeuxfilles’s Blog

Leggins på leggins

Posted in Alt og intet, Budget-venlige fund, DIY, Inspiration by lesdeuxfilles on juli 2, 2009

110338_440

110337_440

Pernille

Jeg er vild med begge pigers outfits.. Men især pigen i den hvide kjole gjorde sig bemærket hos mig.. se hendes ben, jeg synes det ser vildt fedt ud med de to meget kontrasterende leggins over hinanden. jeg tror de inderste er dem fra H&M og så er de yderste hvide blondeagtige med huller i.. det er et perfekt DIY projekt for man kan jo gøre det med mange forskellige leggins, men jeg tror nu man skal passe på med hvad man mixer..

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Linda-Mari said, on juli 3, 2009 at 11:06 am

    Så søte outfits!!

    http://www.linda-mari.com

  2. Camilla said, on august 4, 2009 at 8:57 pm

    i love it!


Skriv et svar

