Lesdeuxfilles’s Blog

Student 09

Posted in Alt og intet, Uncategorized by lesdeuxfilles on juni 23, 2009

Dior_nail_741

flowerpot-red

Pernille

I dag kl 10:00 blev jeg student .. og jeg siger jer, det føles skønt!!!

En af mine flotte gaver var en neglelak fra Dior i den skønnes koral/lyserøde farve.. den er endnu flottere i virkeligheden og kommer til at hænge på mig hele sommeren!

Af min mor og stedfar og alle børnene fik jeg to verner panton flower pot lamper i rød .. JUHUU

Men den bedste gave var nu huen, billeder skal nok komme🙂

Nu skal vi ud og spise og fejre det..

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on juni 24, 2009 at 7:14 pm

    Tillykke! Vildt gode gaver. Neglelakken er fed her og nu, mens du kan have glæde af lamperne i årevis. Har selv overvejet at anskaffe mig netop den lak.

    /Maria


Skriv et svar

