Lesdeuxfilles’s Blog

Spot on: Jeffrey Campbell

Posted in Budget-venlige fund, Hva' nu hvis!, Spot on by lesdeuxfilles on juni 19, 2009

Dias1

Pernille

Selvom Jefrey Campbell’s sko nogle gange er meget inspireret af andre designere, så er jeg vild med dem.og det er jo dejligt at de ikke koster en halv milliard.. især de sorte wedges med cut-out effekt måtte meget  gerne give mine andre (mange) sko selvskab.. desværre kan man så vidt jeg kan se kun købe dem over hjemmesider fra USA, og jeg har ikke råd til at betale told, moms og toldgebyr.. men hvis nogen ved hvor man kan finde de sorte wedges med cut-out på en hjemmeside inden for EU’s grænser må i endelig sige til!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Charlotte said, on juni 20, 2009 at 1:25 pm

    Jeg købte de sorte cut outs fra needsuply.com og jeg endte med at give 900 kr for dem med told og fragt osv. Det var ikke så galt og de er fantastiske!🙂 Men køb dem i en størrelse mindre da de er ret store i størrelsen

  2. lesdeuxfilles said, on juni 20, 2009 at 2:48 pm

    tak for hjælpen🙂 det vil jeg kraftigt overveje..
    /pernille


Skriv et svar

