Lesdeuxfilles’s Blog

Studenterkørsels kjole preview

Posted in Alt og intet, Eget design by lesdeuxfilles on juni 17, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Først og fremmest vil jeg gerne lige sige undskyld for de mange mange billeder.. men jeg er så glad for min nye studenterkjole at jeg ikke kunne lade være.

Jeg har selv syet den og jeg skal have den på med de converse jeg har på på billedet, og ja så skal jeg jo også have huen på🙂

Hvad synes i om den?

Jeg er i hvertfald selv glad for resultatet !

36 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lea said, on juni 17, 2009 at 3:45 pm

    Den er rigtig, rigtig flot!
    Tænkte på, om du ikke vil lave en trin-for-trin for, hvordan du har syet den? Det ser i hvert fald super godt ud.😉

    • lesdeuxfilles said, on juni 17, 2009 at 4:36 pm

      Tak.
      Desværre er den simpelthen alt for svær at sy til at jeg lige kan lave en DIY guide. desværre. Jeg ville gerne, men det er simpelthen for kompliceret!

    • lesdeuxfilles said, on juni 17, 2009 at 8:45 pm

      mange tak alle sammen🙂 det er dejligt at få feedback, især når den er så positiv..

  2. Sarah said, on juni 17, 2009 at 4:03 pm

    Såå fed (:

  3. sophie said, on juni 17, 2009 at 5:09 pm

    hej pernille.
    nyder, at følge med i din blog! dine kreationer er super inspirerende.
    hvor lang tid ville du være om at sy sådan en kjole? og hvor meget ville du tage for det?
    kh

    • lesdeuxfilles said, on juni 17, 2009 at 5:18 pm

      Hej. det er jeg virkelig glad for at høre.. altså jeg kan ikkelave én før omkring uge 29!? for der sker så meget lige nu.. desværre. Derudover så er der stof for mange penge fordi det er fint silke.. så den koster 1200kr :S men det er simpelthen fordi der bruges så meget stof + i det her tilfælde en T-shirt ..
      Men du må meget gerne tage et kig under kategorien “eget design” så kan du se de andre ting jeg her lavet som er kommet ind på siden… der er en grå kjole af samme princip..
      Kram Pernille

  4. Sine said, on juni 17, 2009 at 5:19 pm

    Synes også den er super fin – flot valg af silkestof!

  5. Julie said, on juni 17, 2009 at 5:27 pm

    Den er virkelig vild ! ! Rigtig flot design! og fedt at du blander det med noget slidt, som dine convers.. (: Kun positiv feedback her fra

    -Julie

  6. Katharina said, on juni 17, 2009 at 8:23 pm

    Rigtig flot kjole🙂 + du er rigtig rigtig køn (:

  7. Trine said, on juni 17, 2009 at 8:38 pm

    VIRKELIG flot! Er MEGET imponeret!!

  8. Trine said, on juni 17, 2009 at 9:54 pm

    GUD, hvor en fantastisk kjole.

    du er meget talentfuld.

    /Trine – trineswardrobe.dk

    • lesdeuxfilles said, on juni 17, 2009 at 9:58 pm

      Hej Trine.. Det er jeg glad for at du synes.. især fordi du selv er så inspirerende… jeg håber også meget på at komme ind på Danmarks designskole, men det er jo desværre dødsvært :S
      Kram Pernille

  9. Sigrid said, on juni 18, 2009 at 7:37 am

    Hej Pernille.
    Hvor er den bare sindssygt flot!! Du kommer til at blive den smukkeste student.🙂
    Puha det er meget snart, det bliver så vildt.
    Mange kærlige knus Sigrid

  10. lesdeuxfilles said, on juni 18, 2009 at 8:11 am

    Hej Sigrid..
    – Mange mange tak (:
    Det er nok en overdrivelse .. haha
    Ja det er sgu snart, og jeg skal også lige op i engelsk først . Øv.
    Går det godt med dig?
    Kærligst Pernille

  11. Marta said, on juni 18, 2009 at 11:23 am

    Den er virkelig skøn den kjole og den klæ’r dig virkelig. Ville da ønske at jeg kunne se ligeså fin ud når jeg blir student (:

  12. Lene said, on juni 18, 2009 at 1:30 pm

    Gud hvor du minder mig om hende den smukke fra Oh Land!

    Den er virkelig, virkelig fantastisk! Jeg håber, at jeg bliver ligeså smuk næste sommer🙂

    • lesdeuxfilles said, on juni 18, 2009 at 1:46 pm

      Mange mange tak. det er dejligt med alle de komplimenter.. og du bliver helt sikkert lige så fin som mig🙂

  13. Sigrid said, on juni 18, 2009 at 3:35 pm

    hehe overdrivelse fremmer forståelse.🙂 Men den er helt fantastisk.
    Uh, er engelsk din sidst? og hvornår bliver du student?
    Jeg mangler religion d. 23, det er okay, det er trods alt et c-niveaus fag.
    Hvordan er det ellers gået?
    (lige en masse spørgsmål)🙂
    Kærligster

    • lesdeuxfilles said, on juni 18, 2009 at 6:16 pm

      igen, tak🙂
      ja .. ville meget hellere op i et C fag. men jeg er jo så drønheldig at have trukket 3 A fag + AT, hvad har du ellers været oppe i?… men det er gået rigtig godt, jeg har indtil videre fået to 12-taller og et 10-tal🙂
      hvordan er det gået med dig??
      Glæder mig til at feste igennem når det hele er overstået..
      Kram

  14. Cirkeline said, on juni 19, 2009 at 3:05 pm

    Hej Pernille
    Super fin kjole, den er såå skøn🙂
    Jeg er helt sikker på at du bliver rigtig flot, og så held og lykke med de sidste eksaminer…

    • lesdeuxfilles said, on juni 19, 2009 at 3:05 pm

      mange mange tak🙂

  15. Sofie said, on juni 19, 2009 at 3:40 pm

    Åhh Pernille du er så dygtig – super flot (som altid)🙂

    • lesdeuxfilles said, on juni 19, 2009 at 3:55 pm

      tak søde🙂 glæder mig til at se dig. og held og lykke på mandag !!

  16. ilhja said, on juni 19, 2009 at 4:29 pm

    Jeg er ikke så glad for den ved brystet men den ser vild flot ud når du drejer rundt samt bagpå. Det er helt vildt

    • lesdeuxfilles said, on juni 19, 2009 at 4:35 pm

      Hej Ilhja.
      Jeg synes bagsiden og forsiden af kjolen ligner hinanden, meget. så jeg forstår ikke helt at du kan lide den bagpå men ikke foran.. men smag og behag er jo også forskellig. heldigvis🙂

      • ilhja said, on juni 19, 2009 at 8:44 pm

        det som jeg tror jeg ikke kan lide er at jeg ved at det ligger over brysterne hvor jeg tror at det ville have været pænere at sætte dem fast lige under, hvis du forstår.

      • lesdeuxfilles said, on juni 19, 2009 at 8:54 pm

        smag og behag men det er jeg slet ikke enig i!

      • ilhja said, on juni 19, 2009 at 9:01 pm

        vi kan i det mindste blive enig i at den ser godt ud og den sidder godt på dig🙂

  17. sigrid said, on juni 20, 2009 at 2:03 pm

    Hold da op, det må jeg nok sige 3 A fag, det er noget af en mundfuld, men hvor er det sejt at du har scoret så flotte karakterer! Stort tilykke.🙂
    Har være oppe i Old, AT og Dansk. 12 og 7 og så gik det helt galt i Dansk 02 (Kom op i AP stof som ikke var opgivet) – meget irriterende.

    Ja det bliver klart den festeste sommer nogensinde er jeg sikker på!🙂
    Knus

  18. Nina K said, on juni 20, 2009 at 5:22 pm

    den er SÅ smuk.. virkelig , virkelig flot lavet. og du er også bare virkelig smuk så billederne.

    • lesdeuxfilles said, on juni 20, 2009 at 5:45 pm

      Hej Nina. Mange tak for de søde ord🙂

  19. Marta said, on juni 20, 2009 at 8:46 pm

    Synes godt nok det ville have været synd at sætte dem under brystet.. Det ville slet ikke have givet samme flotte effekt.

    • lesdeuxfilles said, on juni 21, 2009 at 2:25 pm

      til Marta: helt helt enig🙂

  20. Maria said, on juni 22, 2009 at 12:20 pm

    Helt NYDELIG!! Så enkel men alikevel helt fantastisk. Den har jeg lyst på!

    • lesdeuxfilles said, on juni 22, 2009 at 12:26 pm

      Hej Maria. jeg er meget glad for at du er vild med kjolen, den tog også lang tid at sy!! 🙂
      Elsker din blog, håber du vil følge med her..
      /Pernille

  21. Nana said, on juni 24, 2009 at 9:32 am

    Det er én af de flotteste kjoler jeg nogensinde har set. Shit!


Skriv et svar

