Lesdeuxfilles’s Blog

Ugens look på www.stylegallery.com

Posted in Alt og intet, Eget design by lesdeuxfilles on juni 15, 2009

JUHU

Jeg blev vildt glad da jeg opdagede at et af mine oploade outfits på www.stylegallery.com var blevet valgt som ugens outfit af Marie Hindkær, som er modeskribent på costume og blogger på Afashionstale … Herunder kan i se hvad hun har begrundet sit valg med.. det gjorde helt min dag bedre.. men besøg endelig siden og tjek det ud..

370

Outfittet er udvalgt af:

Marie Hindkær, modeskribent på Costume

-Jeg elsker kombinationen af de højtaljede bukser og den feminine blondetop. Hendes look er som et skatkammer fyldt med de fineste detaljer, og at hun har syet det meste selv, gør det bare endnu bedre.

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Line Bachmann said, on juni 16, 2009 at 8:18 am

    😮
    Har du selv syet dem? De ligner jo Stine Goyas til forveksling!

    • lesdeuxfilles said, on juni 16, 2009 at 8:21 am

      Ja det har jeg.. jeg ved ikke hvilke stine goya bukser de ligner, så de er ikke et rip-off, overhovedet.
      men jeg har syet dem for ca. 1,5 år siden

  2. Amanda said, on november 18, 2009 at 2:34 pm

    Jeg synes de bukser er fantastiske . Looket er så fedt sammensat, og det klæder dig mega godt🙂


Skriv et svar

