Lesdeuxfilles’s Blog

Ebay: skal, skal ikke, skal?

Posted in Budget-venlige fund, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on juni 14, 2009

a42b_1

dsc08651q

Pernille

Når man læser til eksamen kan man godt komme til at afreagere lidt på ebay. men indtil nu har jeg heldigvis holdt mig på måtten! hvad synes i om de her to ting?
Er skoene ikke et meget godt alternativ til Balmian udgaven? og så koster de kun 450kr :-O
Tasken er fra Zara og jeg er ret vild med den, men jeg må nok hellere lade være!

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marie said, on juni 15, 2009 at 9:30 pm

    Elsker tasken!! køb køb køb🙂

    • lesdeuxfilles said, on juni 15, 2009 at 9:40 pm

      ja den er mega flot.. men hvad med skoene? tænker at putte lidt flere nitter på hvis det kan lade sig gøre. nu er de i hvert fald bestilt.
      Og igen tak for de søde ting du skrev om mig. de betyder rigtig meget at lige præcis du skriver sådan😀

  2. nooria said, on juni 15, 2009 at 10:52 pm

    fede sko siger jeg bare..er de købt på ebay .com? hva skal man søge efter?

    • lesdeuxfilles said, on juni 16, 2009 at 8:19 am

      jeg søgte under Zara, skoens stylenummer heddernemlig zara,,


Skriv et svar

