Lesdeuxfilles’s Blog

Mine nye mini-pallietbukser

Posted in På vej i garderoben by lesdeuxfilles on juni 12, 2009

Dias1

Pernille

Jeg kunne simpelthen ikke stå for de her koksgrå/sorte mini palliet bukser fra Zara. de kostede 459kr, tror jeg nok..
Jeg er vild med snittet der er lidt sporty.. De er en str medium og jeg passer dem fint, men de kunne ikke være det mindste mindre.. Synes ofte zara’s størrelser er meget små, og ekspedienten sagde at der ikke var lavet en str. large i de her bukser.. så man skal ikke have særlig bredde hofter hvis man vil tilføje de her til sin garderobe!

Glæder mig til at få dem brugt!

Skriv et svar

