Lesdeuxfilles’s Blog

Dagens d. 12. juni + eget design

Posted in Dagens, Eget design by lesdeuxfilles on juni 12, 2009

Dias1

Pernille

I dag var jeg i københavn og shoppe lidt. men hold da op et forfærdeligt vejr. Det her var hvad jeg havde under min nu drivvåde vibskov uldkappe (uld bliver ret vådt og tungt når det regner)..

Min nye buksedragt, som jeg færdiggjorde igår,  er meget gennemsigtig og derfor tog jeg en rullekrave og gamacher indenunder. Når det bliver lidt varmere skal jeg helt klart bare have cykelshorts under…

Jeg er vild med stoffet og jeg er også ret glad for de færdige resultat. hvad synes i?

Som i kan se kan man bruge “kraven” på forskellige måder…

Skriv et svar

