Lesdeuxfilles’s Blog

Basic køb H&M

Posted in Budget-venlige fund, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on juni 12, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Jeg søgte ly for regnen i H&M, og se hvad jeg fandt🙂

De to t-shirts er fra herre afdelingen. de er halvgennemsigtige, som man kan se på billederne hvor de er holdt op mod lyset.. Tanken er købt i en str. large ligesom de to T-shirts… den er godt nok ikke fra herreafdelingen..

Jeg glæder mig til at bruge alle bluserne med mine vintage palliet besatte BH’er… og også med skulderpuder i.. det kommer der mere om🙂
Derudover tror jeg de vil se fede ud med mine nye pallietbukser !

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. maja said, on juni 12, 2009 at 6:50 pm

    Lækre! Hvad koster de?

    • lesdeuxfilles said, on juni 12, 2009 at 6:59 pm

      to to med ærmer koster 129.95 og tanken koster vist 69.95..
      Jeg har gang i et projekt hvor de skal have nogle skulderpuder på og noget med nogle nitter. men måske bliver det nogle andre t-shirts for de her er ret flotte i sig selv synes jeg!

  2. maja said, on juni 14, 2009 at 10:22 pm

    Jeg skal så meget i h&m imorgen så!

    Jeg har en hvis tee som minder meget om denne, dog lidt mere see-trew.
    så har jeg taget to puder og syet sort læder betræk på og sat nogle nitter på, og så sat puderne udenpå trøjen på skuldrene. og jeg siger dig….man ligner en mio. gange fierceness

  3. lesdeuxfilles said, on juni 15, 2009 at 6:41 am

    ej det var en god ide med læder på skulderpuderne. jeg har nemlig også haft gang i nogle skulderpuder og nogle nitter og så uden på en t-shirt i stedet for inden under.. men jeg har haft travlt med at læse op til dansk eksamen og har derfor ikke fået tid til at omme videre…


Skriv et svar

