Lesdeuxfilles’s Blog

Dagens d. 9. juni + eget design

Posted in Budget-venlige fund, Dagens, Eget design, Vintage by lesdeuxfilles on juni 9, 2009

Dias1

Dias1

Pernille

Igår følte jeg trang til at være lidt kreativ oven i alt den eksamenslæsning og jeg fik lavet den her kjole i noget sort strikstof. foran ligner det lidt at der er påsat et stort tørklæde, men det eren sammenhængende kjole🙂 skoene er nogle jeg har fra min mor, jeg har dem også i beige og de er helt vildt dejlige at have på og så synes jeg også de er vildt fede. Tak mor..

Kjole: eget design

Øreringe: vintage

Sko: mors gamle

leggins: Gina tricot

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Freja said, on juni 14, 2009 at 4:55 pm

    Hvor er skoene og kjolen fede. Det er lige sådan nogle sandaler jeg søger til sommeren, det er en skam de så er second hand🙂

  2. Rebecca said, on november 16, 2009 at 9:20 am

    Ej hvor er den fed din Kjole!!:D

  3. lesdeuxfilles said, on november 16, 2009 at 12:32 pm

    Tak🙂

  4. helena said, on november 18, 2009 at 1:49 pm

    hej kan rigtig godt lide din kjole, så ville lige høre om det kunne være muligt at du ville lave en og i så fald hvilket prisleje ville den være i ?:)


Skriv et svar

